counter create hit

مطالب مرتبط:

امیدوارم فیلم بازبینی شود و به فینال برسم/ باقری: شوخ هستم و قصدی از شادی گلم نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، روح الله باقری که در دیدار اخیر تیم خونه به خونه در نیمه نهایی جام حذفی توانست با هت تریک خود مقدمات صعود این تیم بابلی به فینال جام حذفی را فراهم کند در باره گلزنی خود در این دیدا ...

داشتن اندام زیبا به روش زنان برزیلی

راز تناسب اندام در آمریکای لاتین این است که هر کاری دوست دارید انجام دهید. اگر طرفدار پیاده روی سریع هستید یا دوچرخه سواری، شنا، والیبال یا تنیس، زودتر دست به کار شوید نوشته داشتن اندام زیبا به روش زنان برزیلی اولین بار در زنان ، مردان ، کودکان پدیدار شد ...

طنز/ چشم نداری شادی مردم را ببینی؟

«انبار موزه پر شده بود از اشیای قدیمی که دیگر استفاده‌ای از آنها نمی‌شد و داشت خاک می‌خورد از طرفی چون در آن زمان سال نو هم نزدیک بود و همه می‌دانیم که در این ایام رسم کهن ما ایرانیان دور ریختن اشیای قدیمی و شکستن کوزه‌هاست ...

سن تربیت کودک، والدین بخوانند

نوزاد از موقع تولد برای تأمین نیازهای خود یا بیان مشکلاتش فقط گریه می‌کند. سپس بتدریج حرف می‌زند و با بیان کلمات نیاز خود را بیان می‌کند. بعضی مشکلات جسمی، مسائل شنوایی یا بیماری‌های کودک ممکن است با بی‌قراری، گریه کردن ممتد و جیغ‌زدن‌های طولانی همراه باشد. این یک وسیله ...

با این روش در سال جدید جوان بمانید!

خیلی از خانم ها، برای زیباتر شدن و جوان ماندن از انواع و لوازم زیباکننده استفاده می کنند اما روش ...

عکس ؛ شادی گل عجیب و موزون لیونل مسی

عکس ؛ شادی گل عجیب و موزون لیونل مسی

لیونل مسی هم در دیدار مقابل بیلبائو عملکرد درخشانی ارائه داد و با باز کردن این تیم در نیمه اول، یکی از عوامل اصلی ششمین پیروزی متوالی تیم والورده لقب گرفت. اما این ستاره ۳۰ ساله بعد از باز کردن دروازه کپا، به سوی جایگاه ویژه استادیوم نوکمپ رفته و شادی عج ...

سقوط محبوبیت ماکرون رکورد زد

سقوط محبوبیت ماکرون رکورد زد

به گزارش جهان نیوز به نقل از العالم، طبق نظرسنجی صورت گرفته در روز جمعه میزان محبوبیت امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه به پایین ترین سطح در دوران رئیس جمهوری اش رسیده است. این نظرسنجی یک روز پس از اعتراضات سراسری در فرانسه در مخالفت با اصلاحات دولت این کشور انجام ...

چگونگی رفتار با فرزند در دوران بلوغ

تغییرات ناگهانی و سریعی که هنگام بلوغ اتفاق می افتد، موجب سراسیمه شدن، دستپاچگی و نگرانی نوجوان شده و در خیلی از موارد منجر به بروز رفتارهای ناهنجار و غیرمطلوب در آنان می شود. نوشته چگونگی رفتار با فرزند در دوران بلوغ اولین بار در روانشناسی. پدید ...

2 بانوی داور ایرانی تست های آمادگی جسمانی را با موفقیت طی کردند

2 داور بین المللی فوتبال کشورمان برای قضاوت در جام ملت های آسیا تست های آمادگی جسمانی را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

چرایی اختلال در شادی دسته جمعی در ایران

از شادی حقیقی فاصله گرفته ایم و شادی هایمان شکل تخریب به خود گرفته اند. از تخریب شخصیتی گرفته تا تخریب اموال عمومی. قرار است که خوش باشیم، اما یا دل و دماغ آن را نداریم که از پیله خود بیرون آمده و به دور هم جمع شویم یا اصلا نمی دانیم که شادی خود را چگونه در یک جمع ...

فرافکنی عجیب مایکروسافت!

فرافکنی عجیب مایکروسافت!

به گزارش ایتنا از ایسنا، براندن واتسون - مدیر ارشد اجرایی سابق شرکت مایکروسافت - در گفتگویی با شبکه VOX، اظهار کرد که شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند در توسعه و محبوبیت سیستم عامل ویندوزفون کوتاهی های بسیاری کردند و همین امر سبب شد هم میزان فروش محصولات خود ...

شكرگزاری؛ بهترین عیدی سال نو (1)

تنها شرط رسیدنتان به گنجینه آرزوها، استفاده صحیح از این كلید است. راهی ساده كه برای همه قابل دسترس ه ...

عدم موفقیت ویندوزفون تقصیر سازندگان گوشی است

براندن واتسون -مدیر ارشد اجرایی سابق شرکت مایکروسافت- در گفتگویی با شبکه VOX، اظهار کرد: شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند در توسعه و محبوبیت سیستم عامل ویندوزفون کوتاهی های بسیاری کردند و همین امر سبب شد هم ...

۵ استراتژی موفقیت در رژیم غذایی

اگر درد و رنج فیزیکی و روحی برای شروع رژیم نبود، همه موفق بودند. بسیاری از مردم هر رژیمی را که امتحان می کنند با شکست مواجه می شوند. بسیاری از مراکز کاهش وزن و برخی از دکتر ها دوست دارند سختی کاهش وزن را انکار کنند و مثبت اندیشی را به فرد القا کنند. ...

نادر مشایخی: موتزارت در ایران نیاز به دیدن موفقیت را نشان می دهد

نادر مشایخی: موتزارت در ایران نیاز به دیدن موفقیت را نشان می دهد

نادر مشایخی در نشست خبری نمایش آمادئوس با اشاره به وضعیت جامعه، دیدن موفقیت را نیاز مردم دانست. در این نشست تهیه کننده عنوان داشت پیش از اجرای نمایش بنیاد رودکی از او مالیات کسر کرده است. ...

نگرانی آیت الله یزدی از افتتاح قهوه خانه در قم

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کسی منکر شادی مردم نیست، اما نباید این شادی به ناهنجاری و رقص و پایکوبی تبدیل شود.

موفقیت در محل کار

موفق در محل کار

موفقیت در محل کار آن است که بسیار نادر است که یک کارمند با این موضوع در مواجهه با این موضوع است. بنابراین کارکنان. کارگران و مدیران و ... شما نیاز به راه حل برای مهار درگیری بدانید که حتی قانون.. . موفقیت در محل کار یکی صاف به dermit کار برای اکثریت مردم جالب جنگ است. چگونه است که راه خود را آمده است ؟ چگونه می توان اجتناب کرد ؟ و هنگامی که مواجه با چگونه کنار بیاییم ؟ در واقع, آن است که بسیار نادر است که یک کارمند با این موضوع در مواجهه با این موضوع است. بنابراین کارکنان. کارگران و مدیران و ... شما نیاز به راه حل برای مهار درگیری بدانید که حتی قانون که نتایج مثبت حاصل از آن همکاری بیش از اثرات منفی آن است.   با ristan مشکل چیه ؟ مشکلاتی که ممکن است بوجود می آیند در بین کارکنان و کارفرمایان در محیط کار است ؟ بسیار. اما پس از آن نمونه هایی از شایع ترین مشکلات است که به احتمال زیاد برای کمک به رییس جمهور از خانم اتفاق می افتد شما می توانید در نمودار زیر.   راه حل:سطح اول در حالی که یک مشکل با restan نوشتن. به او بگویید که زمانی که شما به دنبال کارهای شخصی او که قرار بود برای انجام کارهای مهمدر محل کار باز miand. به او بگویید که از طریق پست انجام کارهای جدی تر و متناسب با solite رسیدگی است. من می تواند بسیار حرفه ای ristan یادآوری کنید که شما باید برای انجام مسائل شخصی استخدام در. اگر خواسته restan نوع رفتار نشان می دهد که tshdn نه diori نه اصلاح شود. دیگر tsimas با خود را به دیدن اگر شما می توان ادعا کرد که بخشی از مشکلات در کسب و کار خود را می پذیرد و یا این که می‌خواهید تصمیم جدی‌تری بگیرید. راه‌‌حل سطح دوم: مشکل را با صراحت و بی‌رودربایستی با او در میان بگذارید و موقع بحث، نگذارید احساسات‌ به‌تان غلبه کند، چون این‌طوری فقط اوضاع را خراب‌تر می‌کنید. با آرامش کامل و با حواس جمع، موضوع را با او مطرح کنید و از او بخواهید مواردی از کارهایتان را که باعث عصبانیت او می‌شود، برایتان بازگو کند. این‌طوری می‌توانید بفهمید که آیا واقعا شما دارید اشتباهات بزرگی مرتکب می‌شوید یا این که او دارد بهانه‌جویی می‌کند و بیخودی داد و بیداد راه می‌اندازد؟ در مقابل رۆسای بددهن و شلوغ‌کن، معمولا با در پیش‌گرفتن سیاست سکوت و ادای تسلیم را درآوردن، می‌توانید اوضاع را عادی کنید و همین‌طور کج‌دار و مریز به مقصد برسید. اما اگر شما از آن جماعتی نیستید که بتوانید از مشی سکوت و تظاهر به تسلیم پیروی کنید و اگر بحث منطقی‌تان با رئیس‌ هم کارگشا نبود، توصیه می‌شود هر چه زودتر صدایتان را به گوش یک مقام بالاتر برسانید. راه‌حل سطح سوم: دو راه بی‌خطر وجود دارد که می‌توانید با توسل به آ‌ن‌ها نقش خودتان را در موفقیت‌های کاری به دیگران تذکر بدهید. راه اول: در ملاقات‌هایی که با مسۆولان مافوق دارید، بحث را طوری پیش ببرید که بتوانید سهوا به نقش خودتان در موفقیت پروژه اشاره کنید و البته این کار را باید با ظرافت انجام بدهید که توی ذوق نزند. راه دومش هم این است که: اقداماتی را که طی یک پروژه انجام می‌دهید، به طور روزانه و مرتب در سررسیدهای مربوطه یادداشت کنید تا مدیر یا مدیرانتان به طور پیوسته در جریان کارهای شما قرار بگیرند. شما به عنوان مدیر یک شرکت باید به طرفین مناقشه فرصت بدهید تا بخشی از ماجرا را از جانب خودشان تعریف کنند راه‌حل سطح چهارم: خیلی صریح و واضح به او نوع رابطه‌تان را تذکر بدهید و به او بگویید که نوع رفتار، صحبت یا نگاهش زیبنده نیست و باعث معذب‌شدن شماست و در صورتی که رفتارش اصلاح نشد، هیچ درنگی جایز نیست. رفتار غیراخلاقی رئیس را بدون ترس و واهمه به مسۆولان بالاتر گزارش کنید. راه‌حل سطح پنجم: وضعیت را خیلی واضح اما به شکل عمومی مطرح کنید و از او بخواهید که سیاست‌ها و نحوه استفاده از مرخصی‌ها را برایتان روشن کند. شاید اگر صادقانه پای صحبت رئیس‌تان بنشینید، معلوم شود که مثلا او نگران است مبادا ایام مرخصی شما مقارن بشود با یکی از شلوغ‌ترین اوقات کاری در اداره یا شرکت. آن‌وقت در چنین شرایطی می‌توانید از رئیس بخواهید خودش زمانی را که به‌تان نیازی ندارد برای مرخصی گرفتن‌تان پیشنهاد کند. راه‌حل سطح ششم: شاید سوءتفاهمی پیش آمده باشد. پس قبل از هرگونه نتیجه‌گیری و شلوغ‌بازی، موضوع را خیلی صریح با او یا مسۆولان مالیِ شرکت در میان بگذارید و اگر جواب قانع‌کننده‌ای شنیدید (مثلا این که اوضاع مالی شرکت فعلا خوب نیست و از حقوق یا پاداش همه به یک نسبت مساوی، کم شده)، آن‌وقت بهتر است شما هم قید اختلاف مبلغ را بزنید. اما اگر فکر می‌کنید حق‌تان بیش از این حرف‌ها نادیده گرفته شده و نمی‌توانید مدتی صبر کنید تا صحت و سقم ادعای رئیس‌تان معلوم شود، توصیه می‌شود بروید سراغ مقام مافوق رئیس. راه‌حل سطح هفتم: این بر می‌گردد به تعیین سطح روابط بین‌ فردی. اول، رفتار خودتان را بازبینی کنید و ببینید آیا شما ناخواسته طوری رفتار نکرده‌اید که رئیس‌تان بیش از حد با شما احساس صمیمیت کند؟ اگر حس می‌کنید رفتارتان نیاز به اصلاح دارد، سعی کنید سطح روابط‌تان را دوباره تعیین و مرزبندی کنید. برای این کار، کافی است یک شخص ذی‌صلاح، مثلا یک متخصص یا یکی از افراد فامیل خود رئیس، را به او پیشنهاد کنید و او را به آن شخص ارجاع بدهید. این‌طوری او می‌فهمد که شما مایل نیستید طرف مشاوره‌اش باشید. راه‌حل سطح هشتم: بعید است کسی دوست داشته باشد در چنین وضعیتی مستقیما با رئیس‌اش روبه‌رو بشود. اما قبل از این که مسۆولان را در جریان قرار بدهید، باید هرگونه مدارک و شواهدی را که لازم است، جمع‌آوری کنید و مستند حرف بزنید. این را فراموش نکنید که اگر رئیس‌تان دارد تخلف سنگینی انجام می‌دهد، اطلاع ندادن و ادامه همکاری با او، خودش یک جرم محسوب می‌شود. با کارمندانتان مشکل دارید؟ آمار پژوهشی نشان می‌دهد که مدیران مختلف نزدیک به 24 تا 60 درصد از زمان حضورشان در شرکت را به حل مشکلات بین کارمندان می‌گذرانند تا از عدم همکاری آنها و کاهش بهره‌وری شرکت جلوگیری به عمل آورند. البته نباید گمان کرد که صرف این جدل‌ها مشکل‌زا هستند. مساله‌ مهم عملا بر سر اختلاف عقیده و تعارض‌های شخصیتی است. ما در اینجا نکاتی را برای مدیریت بر محیط کاری و مناقشات آن مطرح می‌کنیم. مدیران می‌توانند از این نکات در جهت دست‌یافتن به بهترین کارکرد نزد کارمندان سود برند. راه‌حل سطح اول: صدای همه‌ طرفین مناقشه را خوب بشنوید. شما به عنوان مدیر یک شرکت باید به طرفین مناقشه فرصت بدهید تا بخشی از ماجرا را از جانب خودشان تعریف کنند. اگر به کارمندانتان فرصت مشارکت در حل مشکل را بدهید، آنها نیز دغدغه‌ بیشتری نشان خواهند داد. کارمندان باید حس کنند که می‌توانند آزادانه در حضور مدیران مشکلات کاری‌شان را مطرح کنند. راه‌حل سطح دوم:  به ریشه‌ مشکل پیش‌آمده بپردازید. باید به نحوی به مناقشه‌ کارمندان بپردازید که هر دو طرف توأمان حس رضایت داشته باشند. این کار سبب می‌شود تا هم نگاهی انتقادی به هر دو داشته باشید و هم احساس خوبی پس از جلسه در طرفین درگیر تولید کرده باشید. راه‌حل سطح سوم:  به کارمندان خود بیاموزید که تفاوت‌هایشان را ارج بنهند. مهم‌ترین وظیفه‌ هر کارمند این است که نگاهی عینی و واقعی نسبت به فضای کاری خود داشته باشد و موقعیتش را به خوبی تحلیل کند. هیچ شرکتی وجود ندارد که همه‌ کارمندانش نقطه نظری یکسان در مورد مسائل مختلف داشته باشند. باید یاد بگیریم که اختلاف سلیقه، رویکرد، منافع و احساسات وجود دارند. پس باید به اختلاف‌هایمان احترام بگذاریم. باید بتوانیم قواعد و قوانین هر بخش از محیط کاری را به درستی بشناسیم تا اختلاف‌ها را به حداقل برسانیم و احترام متقابل را تقویت کنیم. اگر احساس می‌کنید که اختلافات بین کارمندانتان بسیار زیاد شده است، می‌توانید اتاق‌هایشان را از همدیگر جدا کنید و پروژه‌های مجزایی برای‌شان تدارک ببینید. همچنین می‌توانید برنامه‌ای مشخص درباره‌ رویکردها و اختلاف‌ها تهیه کنید تا دیگر نیازی به وساطت یا مداخله‌ شما یا مدیر ارشدتان نباشد. راه حلی پیدا کنید که نه تنها از اهداف سازمان شما صیانت و حراست به عمل می‌آورد، بلکه توأمان رضایت طرفین درگیر را نیز فراهم می‌کند. راه‌حل سطح چهارم: بستری مشترک بین کارمندانتان پیدا کنید. فارغ از اینکه یک جدل یا مناقشه چه اهمیتی دارد و نیز فارغ از اینکه اختلاف عقیده به چه فجایعی می‌تواند دامن بزند، همواره باید به دنبال بستر یا زمینه‌ای مشترک برای حل مشکل بود. همواره می‌توان مبنایی را یافت که هر دو طرف درگیر در مناقشه بتوانند بر سر آن توافق کنند. باید به دنبال نقطه‌ موافقت و دوستی طرفین درگیر باشید. این نکته گامی حیاتی در بازگرداندن اعتمادهای سلب ‌شده و ایجاد الگویی تازه برای حل مشکلات است. راه‌حل سطح پنجم: از طرفین درگیر بخواهید که خودشان برای حل مشکل‌شان پیشنهاد بدهند. راه حلی پیدا کنید که نه تنها از اهداف سازمان شما صیانت و حراست به عمل می‌آورد، بلکه توأمان رضایت طرفین درگیر را نیز فراهم می‌کند. رسیدن به این نقطه زمان می‌برد زیرا هم نیازمند حضور خود طرفین درگیر برای حل مشکل‌شان است و هم نیازمند سازش طرفین در همه‌ جوانب است. در برخی موارد، باید راه حلی را مطرح کرد و هر دو طرف درگیر را متقاعد کرد که ضرورتا باید این راه حل را بپذیرند، اما باید فهمید که حل واقعی و نهایی مشکل تنها به‌واسطه‌ خود کارمندان ممکن است. باید برنامه یا نقشه‌ای را طراحی کرد که هر دو طرف موافق آن باشند و آن را عملا به اجرا درآورند.     فرآوری: مریم عطاریان بخش خانواده ایرانی تبیان منابع: همشهری آنلاین، سایت حامی کار