counter create hit

مطالب مرتبط:
سئات آتکا کوپرا، یک شاسی بلند اسپورت واقعی!

سئات آتکا کوپرا، یک شاسی بلند اسپورت واقعی!

اخبار مرتبط با برند اسپانیایی سئات دوباره داغ شده زیرا اولین تصاویر از شاسی بلند پرفورمنس آتکا کوپرا به صورت آنلاین منتشر شده است. این تصاویر نشان دهنده کراس اووری است که وفاداری زیادی به نسخه استاندارد داشته اما در آن جلوپنجره ای بازنگری شده ...

خداحافظی با پیشرانه 12 سیلندر ب ام و M760Li؟!

خداحافظی با پیشرانه 12 سیلندر ب ام و M760Li؟!

خودروسازان زیادی هم اکنون سازنده پیشرانه های 12 سیلندر نیستند؛ و به نظر می رسد به زودی از تعداد کنونی هم یک خودروساز کم خواهد شد. بنا به گفته BMW بلاگ، این خودروساز باواریایی در حال آماده سازی خود برای خداحافظی با پیشرانه 12 سیلندر 6.6 ل ...

پژو 508 کوپه، خوابی که کاش تعبیر شود!

پژو 508 کوپه، خوابی که کاش تعبیر شود!

تاریخ: 10 اسفند 1396 در: پژو ...

درگ جیپ چروکی، شورولت اکوئینکس و فورد اسکیپ

درگ جیپ چروکی، شورولت اکوئینکس و فورد اسکیپ

نه این یک جوک نیست! یک نفر در واقع خواسته تا ببیند کدام یک از کراس اوورهای کامپکت فورد اسکیپ، جیپ چروکی و شورولت اکوئینکس در خط مستقیم سریع تر هستند. اگرچه حجم پیشرانه های این خودروها با یکدیگر همخوانی چندانی ندارد اما می توان خروجی های پیش ...

تأیید رسمی بازگشت پیشرانه های وانکل مزدا

تأیید رسمی بازگشت پیشرانه های وانکل مزدا

مزدا از چندین دهه پیش از پیشرانه های وانکل یا روتاری در محصولات خود استفاده می کرده است و در طول تاریخ خود محصولات زیادی را با این نوع پیشرانه روانهٔ بازار کرده است؛ اما آخرین ساختهٔ مزدا که از موتور وانکل استفاده می کرد، کوپهٔ اسپرت RX-8 ب ...

اسب های بیشتر در اسطبل مرسدس-مایباخ پولمن!

اسب های بیشتر در اسطبل مرسدس-مایباخ پولمن!

اگر به هر دلیلی فکر می کنید فضای عقب مرسدس-مایباخ S کلاس 2019 تنگ است می توانید نسخه پولمن را با جان و دل پذیرا شوید. این سدان 6.5 متری که اساساً گران ترین و لوکس ترین مرسدسی است که هم اکنون می توان خرید برخی تغییرات را به ...

قیمت و مشخصات مزدا 6 مدل 2018 فیس لیفت

قیمت و مشخصات مزدا 6 مدل 2018 فیس لیفت

سدان مزدا 6 فیس لیفت شده از ماه آینده در سراسر آمریکا عرضه خواهد شد و بهای پایه آن 21950 دلار اعلام شده که تنها 5 دلار بیشتر از نسخه قبل از فیس لیفت می باشد (دقت کنید: تنها 5 دلار!). از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می توان ب ...

مرسدس-ای ام جی GT R، قوی ترین خودروی ایمنی تاریخ فرمول 1

مرسدس-ای ام جی GT R، قوی ترین خودروی ایمنی تاریخ فرمول 1

انتظارها تقریباً به پایان رسیده و فصل جدید مسابقات پرطرفدار فرمول 1 آخر هفته جاری با برگزاری گرندپری ملبورن استرالیا آغاز خواهد شد. برای بیست و سومین سال متوالی، مرسدس-ای ام جی مسئول تهیه خودروی ایمنی رسمی مهم ترین رویداد موتور اسپورت دنی ...

حضور آلفارومئو جیولیا و استلویو Nero Edizione در نیویورک

حضور آلفارومئو جیولیا و استلویو Nero Edizione در نیویورک

محصولات پرطرفدار آلفارومئو یعنی جیولیا و استلویو با پکیج ویژه ای به نام Nero Edizione در نمایشگاه خودروی نیویورک حضور یافته اند. همان گونه که از نام این پکیج برمی آید، شاهد اضافه شدن عناصر تیره برجسته به بدنه این دو خودروی ایتالیای ...

وقتی لکسس به دیزل گیت فولکس واگن می خندید…

وقتی لکسس به دیزل گیت فولکس واگن می خندید…

گاهی اوقات یک خودروساز به حدی آینده نگر است که همه ما انگشت به دهان مانده و اصحاب رسانه نیز نمی توانند عمق موضوع را درک کنند. تصمیم پورشه برای حذف پیشرانه های دیزلی خیلی غیرمنتظره نبود (البته این خبر بعداً به نوعی تکذیب شد) اما یک خود ...

خداحافظی با محصولات پرفورمنس R جگوار

خداحافظی با محصولات پرفورمنس R جگوار

احتمالاً محصولات پرفورمنس R جگوار به زودی از خط تولید وداع خواهند کرد. مدیر طراحی بخش SVO جگوار آقای وین برگس به اتواکسپرس گفته که تریم های اسپورت R و SVR علیه یکدیگر کار کرده و شباهت های بین این دو نسخه می تواند مشتریان را سردرگم ...

ایده های وحشتناک! خودروهای مطرح با لاستیک های بسیار کوچک!

ایده های وحشتناک! خودروهای مطرح با لاستیک های بسیار کوچک!

رندرهایی را که چند ماه پیش منتشر شد و در آن خودروهایی با رینگ و لاستیک های کوچک به تصویر کشیده شدند را به یاد دارید؟ خب هم اکنون کابوس های بیشتری را برای شما نشان خواهیم داد! حتی تصور وجود چنین خودروهایی نیز لرزه بر اندام دوستداران این صنع ...

این کره ای کاردرست! نقد و بررسی کیا استینگر GT-Line

این کره ای کاردرست! نقد و بررسی کیا استینگر GT-Line

رشد برند کره ای کیا در سال های اخیر به خوبی مستندسازی شده است. در حالی که سوپرمینی ها و خودروهای کوچک این برند ارتقا یافته اند طیف محصولات شاسی بلند و کراس اوور این خودروساز نیز شامل 5 مدل است. اما این استنیگر است که نشان دهنده تکه ...

ورود کلاهبرداران به بازار خودرو است.

ورود کلاهبرداران به بازار خودرو

"که قطاری از روکش جامعه ما ضعیف است و این سرویس؟" سوال این است که طی روزهای گذشته اطلاعات خرید یک خودرو را از وزارت صنعت و معدن و تجارت صنایع. این روزها لیستی از داده ها رو به افزايش است.چندی پیش نیز کسانی که در برخورد با موسسات مالی مجاز نیست چرا که از فرشتگان, البرز, تهران. جدا توس ، هشتم سنگ و بودجه. به منظور دریافت پول در مقابل بانک مرکزی تجمع کردند. شاید مهم‌ترین دلیلی که باعث شده بر تعداد مالباختگان افزوده شود سودهای فریبنده است که به دارندگان پول پیشنهاد می‌شود. در مؤسسات مالی غیر مجاز پیشنهاد سود تا 35 درصد بود و در مورد شرکت خودرو تجارت یکتا که به‌عنوان نمایندگی خودرو فعالیت می‌کرد 30 درصد بود. خیلی‌ها می‌خواهند بدون دردسر از پول‌های راکدی که دارند بهره‌مند شوند لذا با‌وجود تمام اخطارها بازار اینگونه فعالیت‌ها داغ است. به گزارش کارنت به نقل از ایران، خودرویی‌ها همواره از مردم خواستند که ثبت‌نام خودرو واریز وجه تنها به اسم خودروساز باشد و اگر پول به اسم شرکت یا فرد دیگری باشد امکان سودجویی وجود دارد و ایران خودرو و سایپا هیچ تعهدی نسبت به تخلف صورت گرفته ندارند. در مورد مؤسسات مالی غیر مجاز هم مسئولان دولتی بارها  هشدار دادند مبادا مردم پول‌های خود را در مؤسساتی واریز کنند که مورد تأیید بانک مرکزی نیست. با این اوصاف برخی‌ها بی‌توجه به هشدارها سپرده‌گذاری کردند. شرکت خودرو تجارت یکتا هم نخستین کلاهبرداری خودرویی را انجام نداده است طی سالیان اخیر بارها شنیده‌ایم که به اسم نمایندگی خودروساز، پول‌های هنگفتی از مردم گرفته شده است و هیچ زمان مردم نتوانستند به پول‌های از دست رفته خود برسند.سال 90، حدود 39 نمایندگی ایران خودرو تعلیق و لغو امتیاز شد. سال 88 هم تعداد نمایندگی‌های متخلف به 48 رسیده بود.در جریان اخیر هم کسانی که برای ثبت‌نام خودرو اقدام کردند تنها به سر در ایران خودرو اعتماد و برای پیش خرید خودرو اقدام کردند. پس از انتصاب «م.م» به‌عنوان مدیرعامل شرکت «خودرو تجارت کاسپین» از سوی هیأت مدیره، او پس از مدت کوتاهی با تأسیس یک شرکت خانوادگی به نام «خودرو تجارت یکتا» خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی را در محل این شرکت آغاز می‌کند. ظاهراً و براساس آنچه که برخی مالباختگان عنوان می‌کنند، « م.م »همزمان در هر دو شرکت سمت مدیرعامل را داشته که همین موضوع نیز به موجب تبصره (2) ماده 241 قانون تجارت ممنوع است.شواهد امر گویای آن است که« م.م» پس از فراهم آوردن این شرایط، اقدامات و فعالیت‌های مربوط به شرکت «خودرو تجارت کاسپین» و نمایندگی ایران خودرو را در شرکت شخصی خود یعنی «خودرو تجارت یکتا» انجام داده است. او علاوه بر اعلام وعده نرخ سود 30درصدی برای سپرده‌گذاری مشتریان، تخلفاتی مانند ثبت‌نام با قراردادهای متفرقه، اخذ وجه قرارداد از طریق دستگاه‌های کارتخوان متفرقه، تأخیر در تحویل خودرو و عدم پرداخت سود تأخیر به مشتریان را مرتکب می‌شود. این شرکت برای آنکه بتواند در مدت کوتاهی به سود بالایی برسد به متقاضیان خرید خودرو اعلام کرد که بابت ثبت‌نام خودرو سود 30 درصدی می‌دهد لذا این سود بالا باعث شد تا برخی از مردم نسبت به سپرده‌گذاری پول‌های خود اقدام کنند. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یک نفر حدود یک میلیارد تومان در شرکت خودرو تجارت یکتا پول گذاشته بود به امید اینکه بتواند از 30 درصد سود بهره‌مند شود. پول هایی که به ایران خودرو نرسید «م.م» پول‌هایی که مردم بابت پیش خرید خودرو پرداخت کردند را به حساب شخصی خود واریز کرد و ریالی از آن به‌مجموعه ایران خودرو نرسید. این در حالی است که در پیش‌فروش خودرو واریز وجه تنها به حساب خودروساز قانونی است و اگر این امر صورت نگیرد، نمایندگی تخلف کرده است.با پول‌هایی که شرکت خودرو تجارت یکتا از مردم گرفته است که برخی از منابع رقم 20 میلیارد تومان وبرخی دیگر 11 میلیارد تومان اعلام می‌کنند، حدود 250 نفر در لیست مالباختگان قرار گرفتند.به اذعان منابع آگاه آقای م.م به ترکیه رفته است و باید برای برگشت پول‌ها با پلیس اینترپل هماهنگ کرد. تحصن‌های بی نتیجه از روزی که ثبت‌نام‌کنندگان خودرو متوجه شدند که پول هایشان برگشتی ندارد و حتی ثبت‌نام آنها در ایران خودرو ثبت نشده است، روبه‌روی نمایندگی 5054 خیابان سراج ایستادند، اما از آنجا که این تحصن نتیجه‌ای نداشت چند روزی است که با پلاکاردهایشان به خیابان سمیه رفتند تا وزارت صنعت مشکلات آنها را بررسی کند.در بنرهایی که این افراد در دست گرفتند آمده است که چه کسی پاسخگوی ما قشر ضعیف جامعه و این فریبکاری است؟ دلایل ایران خودرو برای پول ندادن تجمع‌کنندگان، ایران خودرو را مسئول این اتفاق می‌دانند و می‌گویند ما به سر دَر ایران خودرو اعتماد کردیم. اگر می‌دانستیم که آن شرکت متعلق به ایران خودرو نیست هیچ زمان پول خود را واریز نمی‌کردیم. در این میان یک مقام مسئول در ایران خودرو  تاکید کرد:به سه دلیل ایران خودرو تعهدی در قبال مالباختگان ندارد. یک اینکه پولی به حساب آنها واریز نشده است تا بخواهند پول مردم را پس بدهند. دوم اینکه این مجموعه حدود 800 نمایندگی دارد و اگر بخواهد تخلف‌های اینچنینی را پاسخگو باشد احتمال تخلف‌های بیشتر هم به وجود می‌آید.سوم اینکه این مجموعه سهامدار دارد و اجازه نمی‌دهد شرکتی کلاهبرداری کند اما تاوان آن را  مجموعه ایران خودرو به مشکلاتش پاسخ دهد. روز گذشته به‌عنوان یکی از مالباختگان نمایندگی سراج، با وزارت صنعت، معدن و تجارت تماس گرفتیم. اپراتور ما را به بخش حقوقی وصل کرد.وقتی مشکل را عنوان کردیم، چنین جمله‌ای شنیدیم که هنوز نامه کتبی برای وزارت صنعت نیامده است تا این موضوع را بررسی کنیم.اگر نامه‌ای بیاید قطعاً پیگیری خواهیم کرد. با این اوصاف شماره‌ای ازبخش حقوقی به ما داده شد تا از مرجع دیگری در وزارت صنعت مشکل را پیگری کنیم. وقتی با شماره جدید تماس گرفتیم نخستین جمله‌ای که شنیدیم این بود‌ «شما هم جزو 11 میلیارد تومانی‌هایی هستید که خسارت دیدید؟» سریعاً پاسخ دادم بله ما هم جزو مالباختگان هستیم.از بخش حقوقی این سؤال را پرسیدیم که تجمع ما می‌تواند این پرونده را به سرانجام برساند؟وی جواب: «نمی‌دانم نتیجه خواهد داشت اما مسئول بخش حقوقی اکنون وزارتخانه نیست و چند ساعت بعد هم کلاس دارند.»در این میان جای خالی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان بیش از گذشته احساس می‌شود.